11 aylık bebeğim şimdiye kadar ek gıda çok sorunluydu. Ama artık şükür yemesi düzeldi. Akşam yemeğini yiyor yatmadan yarım saat önce falan da meyveli yulaflı yada irmikli falan mama yapıyorum yiyor. Ek gıda yi reddettiği zamanlar uyuduğunda kısa bir süre sonra uyandırdı. Şimdi güzelce yiyor 21:30 gibi uyuyor kesintisiz gece yarısına kadar uyuyor gece 2den sonra sürekli uyanmaya başlıyor emziriyorum ama acaba acıktığı için mi uyanıyor ve emmek yetmiyor mu. Aslında hep sık uyanan bir bebekti ama güzel yediği zaman 3_5saat arası kesintisiz uyuyunca acaba karnı tokken mi uyuyor yetmiyor muydum diye düşünmeye başladım