Didem4957 Arkadaşlar kullanmayıp satacağınız göğüs pompası varsa fiyatıyla beraber paylaşabilir misiniz
acelya25 acelya25 Didem4957 Ben 350 liraya aldjm kiwi sut sagma makınası elektrıklı hıc kullanmadım cocugum sureklı emdı fırsatım olmadı actıgım ıcın ıade edemesım 150 ye verırım sıfır
GoktugUstaoglu Didem4957 lansinoh var elektrikli bende 400 e verirm 10 kere falan kullandım herşeyi duruyor kutusu yedek prçası vs…yer manisa
acelya25 Ben 350 liraya aldjm kiwi sut sagma makınası elektrıklı hıc kullanmadım cocugum sureklı emdı fırsatım olmadı actıgım ıcın ıade edemesım 150 ye verırım sıfır
Siniko Didem4957 bir de iki tane daha vardı onlar hicsagmadi ben de sattım philips den çok memnun aldım elektirli kademeleri var hemen saniyeler içinde biborunu dolduruyordu
Aysenur-Goktug Didem4957 baby plus çift pompalı göğüs pompası var bir kaç kere kullanildi yıkandıktan sonra valfin biri kayboldu ama çok pahalı bir şey değil 300 liradan veririm