Ayayse Bebeğim 2aylik sütüm az hipp combiotic mama veriyorum çok istekli içiyordu başlarda ama şimdi istemiyor biberonu mu istemiyor anlamadım bı türlü benim gibi böyle birşey yaşayan var mı acaba mamayı mi degistireyim
Bebek-annesi Ayayse süt artırıcı kullanıyor musunuz ? 2-3. Aylarda bebeklerde beslenme reddi olabiliyor biberon ile veriyor iseniz biberon emzik meme döngüsünde kafa karışıklığı yaşayabiliyorlar.
Ayayse Chicco kolik biberon kullanıyorum baştan beri iciyorudu ama şimdi istemiyor mamadan mi biberondan mi anlamadım
Bebek-annesi Ayayse dilruba demirezer momstok ve mayya tablet güzel artırıyor ama sağım yapmanız gerekir çalışan meme süt üretir