Zzzz Yarın kızımla tek başıma uçak yolculuğu yapıcam nasipse 14 aylık bebek arabamızda olacak nasıl oluyor cihazlardan geçerken filan onuda mı geçiriyorz tecrübeli arkadaşlar
Eymosunannesi Zzzz Ben eşimle hep çıkıyorum yolculuğa bebek arabası yoruyor bizi sürekli boşaltip katlayıp geciriyoruz teksiniz yardımcı olurlar ama size
NursenaT Zzzz benım koca bebek arabamı sığmadığı halde o cıhazlardan gecırmeye çalışmışlardı parçalayıp öyle geçirdiler
[silindi] Zzzz Endişe etmenize hiç gerek yok, çok eğlenceli ve heyecanlı oluyor 🤩 Cihazlardan ben hiç geçirmedim. Bebek arabanız varsa da uçağa kadar yanınızda götürebiliyorsunuz, uçağa binmeden önce yardımcı oluyor görevli arkadaşlar
alerjikbebek Zzzz Canım oyuncak al yanina çünkü sikilicak eminim oyuncagiyla Az da olsa vakit geçirir. Bebek arabasını kesinlikle cihazdan geciriyorlar tek olursanız çok zorlanirsiniz. Çizgi film izliyirsa telefona indirin veya kulaklık yanınızda olsun izler muhakkak çünkü erken sıkılma ve serbestlik istitorlar. Biz 3. Aylıkken uçmaya başladık şuan 16.5 aylık toplam 7 yada 8 defa uctuk çok yorucu geçtiği de oluyor çok keyifli geçtiği de.
[silindi] Zzzz Uçaktan indiğinizde yine getiriyorlar evet, pistten havaalanı içine bebek arabasıyla dönüyorsunuz yani ekstra bir şey yapmanıza gerek yok ☺️
Elisam16 Zzzz bebeğiniz eğer emiyorsa uçağın kalkışı ve inişi sırasında emzirin basınç olduğundan kulağı rahatsız ediyor doktorumuz öyle söylemişti