minikASLANIM 2 yaşında benim de oğlum tam derdini anlatamıyor o yüzden merak ettim soruyorum kaç kelimesi var şimdilik ne söyleyebiliyor? Bizim oğlan istediği zaman zorda kalırsa kelime söylüyor yoksa ıı ıı diye ses vurguları ile el kol hareketi ile anlatamaya çalışıyor daha çok ve hep bir çığlık. Mutlu olsa çığlık, sinirli olsa çığlık heyecanlı olsa çığlık sevinme çığlık… Tizz de bir ses aman Allahım. Enerjisi çok fazla gün içinde dışarı çıkarmaya çalışıyorum ama son zamanlarda havalar aşırı soğuk etkinlik yapmaya çalışıyorum ilgisini çekecek. Sulu boya, mum boya çok seviyor mesela, tahtası tahta kalemleri var o şekilde de boya yapıyor. Hayali oyunlar oynamaya başladık bu ara onlar da işe yarıyor.