Buketaren Merhaba kızlar 5 ay 20 günlüğüz emziği sadece mızmızlanınca bi kaç dakika ve uykuy geçişinde alıyordu ama artık almıyor neden olabilir acaba gerçekten emzik çok büyük rahatlıkmış nasıl tekrar alıştırabilriim
nur-nr_123 Buketaren bnde 5 aylıkken alıştırmıştım cnm o itti bn verdim o itti ben verdm bide bn ilk başta philips denemiştim asla tutmadı wee baby eşim eczaneden alımıştı tak tuttumuştu
Seymayna Buketaren bibs kauçuk meme uçlu emzik . Oğlumun aldıgın yek emzik . Önce almadı bit süre ağzında tuttum oyunla ve her uyku öncesinde tuttum
Buketaren nur-nr_123 canım Avent tuttu şimdi 20 gündür tutmuyor beş aylık yenileyim emziğini diyorum acaba küçük mü geliyor ağzına
nur-nr_123 Buketaren ekstra bişi yapmama gerek yok cnm marka lara dikkat et bide çıkardıkça bn geri verdim uzun sürdü ama tuttu 18 aylıkkende emziği bıraktırdım 😂
Dilaraovafurkan Benim de 2 buçuk aylık kızım 7 çeşit emzik denedik ama asla almıyor bi de itmekten ziyade öğürüyor bizim ki midesi bulanıyor emzik de biberon da almıyor . memeyi nasıl emiyor çok şaşırıyorum 😂
Mervegemen Dilaraovafurkan 45 günlük oglum aynisini yapiyo sanirsin şiddet uyguluyoruz bir tepkiler kizmalar kusar gibi yapio 8 emzik aldim bende yok tutmadi
fatma-dll Phılıps avent aldım chıcco aldım pahalı markalar yani onları tutmadı hiç kuzenim eczanede çalışıyordu wee baby getirdi hediye olarak kızla dalga geçtim bu nuhnebiden kalma emziği çok aradın mı diye ve bebeğim sadece onu tutuyor 😹😹