Gecen hafta kızıma bogaz enfeksiyonu teshisi kondu inatci atesi vardi, antibiyotik başladık ve dun bitti ilaci ama 3 gündür ishal artik ishalden pisik oldu ne yapsam gecmiyor. Doktoruna ulasamadjm ama ishal antibiyotik sonrasi normal sanirim degil mi ve pisik icin ne yapmaliyim hametan sudocrem mustela travazol fayda etmedi 😭