Balteknem Merhaba hanımlar bir sorum olucak bebeğim gece anli saçları terliyor sırtında aynı şekilde soğuk terli gibi burun hırıltısı başlıyor temizledim halde azda olsa başına gelen var mi nedeni nedir doktora götürün dicek varsa eğer goturcem sali günü
Kuzeybabyy Balteknem merhaba bronşit oldu demişsiniz başka postta. Oğlumda bronşit sonrada zatürre olmuştu o dönem sırtı başı su gibiydi iyileşince geçti hırıltısı iki üç hafta sonra geçti muhtemelen hasta olduğu için
Balteknem Kuzeybabyy sırtı başı bir süre sonra ısınıyor ama ısınana kadar uyumuyorum baya geçiyor malesef zature nasıl oldu sizde gündüz birşey yok okadar gece oluyor ne oluyorsa
Rmysaemir Aynı sıkıntı bizde de mevcut geceler özellikle yatırdığım yerde başı fazlaca olmak üzereyim vücudu çok terliyor o arada hırıltısı da çok fazla
Kuzeybabyy Balteknem sadece hırıltı sebebli gittik başka bişey yoktu bronşit olmuş antibiyotik başladık hava verdik iki gün sonr kontrole gittik ciğer filmi çekildi ve zatürreye çevirmiş ikinci antibiyotiğe başladık durduk yere ilerledi zaten çok hızlı ilerliyor bebeklerde burnu açık olmalı hep yoksa huzursuz oluyor
Balteknem Uraz2021 araştırdım evet vitamin eksikliği diyor ama biz doğrultunuzdan beri kullanmıyoruz kafa çapımızdan bingildaktan ötürü hastanede yatış yastıklarında herşeyine baktilar
Uraz2021 Balteknem anladım canım. Ben de gecen gün kontrole götürdüm doktorumuz söyledi balı hep ateşli ve terliydi . Ama birkaç belirti olması lazım sanırım d vitamini eksikliği için
Balteknem Kuzeybabyy bizde çekildi ama tekiz çıktı sonra ilaç kullandık grip ilacı doktoru geçmiş olduğu geçene kadar hava verelim dedi geçti ama 2 gundurdd sadece gece soğuk yani cocuk başı terli burnu iyiyken bazen hırıltı az başlıyor geçiyor hepsi bu zatürree de ateşte oluyormuş ama benim pek zature değil gibi duruyor inş yine bronşit olmaz
ggzmkrcc Bademciklerine geniz etine baktırın büyükse o da kafasında terleme yapıyor hırıltı da ondan olabiliyor aynı şekilde
Balteknem ggzmkrcc yeni gördüm yazdığınız onu çocuk doktorumu bakıyor onca dedim şuan çok geç dedi memleketteki kendi doktorum oluşum var dedi ama kimse baktır ettir demedi kcuuk dedi geçti hangi bölüme gitmem gerekur
Uraz2021 Balteknem teşekkür ederim hayır kan lmadılar . Kaburgasına baktı , terleme , ates var mı diye sordu deviti eksik dedi . Gevşek bir bebek zaten dedi kemikleri sertleşmesi lazım dedi
ikiprensannesii2 Balteknem Benim oğlumda da baya büyük geniz eti vardı aşırı terleme, hırıltı ameliyat oldu geçen hafta şimdi normale dönüyor yavaş yavaş. KBB ye baktırın isterseniz
Zhekelem Bizimde gece sürekli sırtı terliyor napıcamı bilmiyorum yan yatırıyorum genelde sırtı terlediği içinde hasta oluyor daha bir hafta önce bronşit olmuştuk yeni atlattık bugün gene öksürmeye bsşladı
Balteknem ikiprensannesii2 hırıltısı burundan mi geliyor yoksa eklediğinizde arkasına arkasından mi acaba