cisem3535 zaydn ellerimi parmaklarını tanıyor o yüzden emiyordur aç olduğunu ve oynadığı zaman anlaşır açken huysuz ağlak olur
cisem3535 zaydn büyük ihtimal tamımaya çalıştığı içindir bebekler her şeyi ilk ağız yoluyla tanır diyorlar benimki de 3 aylık olsu hala tüm elini sokuyor nerdeyse 😀