Mirayaksyy Arkadaşlar merhaba oğlum tam 4 aylık yarın sünneti var lokel anestezi olucak, olan anneler bu süreç nasıl geçiyor bebekler huysuzlanıyormu , kaç günde iyileşiyor ne yapmam gerekiyor tecrübesi olanlar yazabilir mi teşekkürler
Busraaslan Mirayaksyy biz de tam 4 aylık sünnet yaptırdık sünnetten bir iki saat sonra huzursuzluğu oldu doktorumuz calpol verebilirsin demişti onu içirdim 10-15 gün sonra dikişlerimiz düştü hemen hemen bir ay olucak artık tamamen iyileşti bizim düzenimiz değişti fakat atak haftasından kaynaklıydı sünnetten kaynaklı olsa bu kadar uzun sürmezdi