Arkadaşlar gündüz uykuları güzeldi ama son bir haftadan beri mahf oldu, hele bugün 6 buçukta uyandı öğlen 1 buçuk gibi zor uyudu. Sürekli mız mız eşimle ne yapacağımızı şaşırdık artık gündüzleri korkar oldum uykusuzluk çok kötü yapıyor insanı artık ağladım bugün ev bir yandan gidiyor, çocuk bir yandan huysuz bu aylarda böyle olması normal mi 😓😓😓