Sedauysal sirineyavrusu Biz 14ay önce ilk covid olduk grip gibi atlattık yani en belirgin özelliği koku tat gitmesiydi yaklaşık bir ay öncede 2.yi olduk eşimde hiç birşey yoktu ama ben ölecem sandım bogazlarim çok fenaydı göğüs ağrısı vücut ağrısı ona keza yani en son soluğu hastanede aldım antibiyotik vs. Öyle atlattım ikinci covid de tat koku gitmedi bende
sirineyavrusu Altaycenk gecmıs olsun kuzum ben 4 ay once oldumda cocuklarm hasta suan benımde belım agrıyo covidde böyle başlamıştı acaba dedm yınemı oldum
sirineyavrusu Hep_mi_uykusuz ben dört ay once oldumda belım agrıyodu acaba dedm yınemi oldum baska belirti yok bitek bel agrısı bide cocuklarım grip suan
sirineyavrusu Sedauysal yaa bende dört ay once oldum belım Agrıyodu covid gibi acaba dedm yınemi oldum
Hep_mi_uykusuz sirineyavrusu O kadar farkkli belirtileri varki ben de karin agrisi ile gosterdi kendini kayinbanamda halsizlik
sirineyavrusu Hep_mi_uykusuz benimde işte böyle hastalancakmışım gibi karnım ve belim agrıyo ara ara ama hastalanmama daha on gün var ay insallah degılımdır yaa cocuklarım da hasta bi süphelenmedm degil hani