Merhaba 🙋♀️ 9 aylık bebeğimde 2 aydır geçmeyen öksürük ve hırıltı var. Şöyle ki 2 ayda 2 defa hasta oldu ve balgamlı öksürük, soğuk algınlığı şeklindeydi. 10 günde iyileşti ve geriye kuru öksürük ve hırıltısı kaldı. Ama asla geçmiyor. Gün içerisinde özellikle hareketliyken mesela yürüteçteyken artıyor öksürüğü. Ve öksürünce saatler bile geçse midesinde ne varsa kusuyor. Her gün en az 1 kusmamız var maalesef. Reflüsü oldugunu düşünüyorum kesinlikle. Öksürünce çoğu kez ardından hapşurma da oluyor bu arada. Alerjik bir şey olma ihtimali var mı sizce? Tespiti nasıl bunun acaba? Babası bebekken ileri düzey alerjik bronşit miş. Tüy, toz, küf tarzı şeylerde tıkanacak derecede. Alerjik bronşit veya alerjik astım tarzı hastalıkların belirtileri böyle mi oluyor. Tecrübeli ve bilgi sahibi olanlar yardımcı olursa sevinirim🙏