Merhabalar, bebeğim 3 ay 25 günlük. Normalde de çok sakin bir bebek değil ama sakinleştirebiliyoruz. Özellikle son dört gündür emzirmeden önce, uyutmadan önce ya da gün içersinde çığlık çığlığa ağlıyor. Her şeyini kontrol ediyoruz hiçbir sıkıntısı da yok görünüyor. Sizce ne olabilir ve ne yapabilirim?