Şunu yaptım çok işe yaradı diyen varmı? 6ay diyorlar göbeğin gitmesini ama o kadar beklemek istemiyorum gider mi hoş onuda bilmiyorum önerileriniz varsa alayım 25 gün oldu doğum yapalı 9 kilo gitti ama eski kiloma 9 kilo daha var pantolonların hiç biri olmuyor göbekten 🤷🏻♀️🤦🏻♀️🙄Eskisi gibi olmayı beklemiyorum ama en azından biraz toplasa bu günlerde karın çalışmaya başlayan varmı zararı oldu mu ?