Merhaba 9 aylık kızım bişey istemese yada canı sıkılda ellerini yumruk yapıp sıkıyor sinirli bi ses tonu çıkarıyor titretiyo kollarını falan bu normal mi kızlar bazen de gözü dalıyo belli bi noktaya yakıştırmak istemiyorum ama epilepsi belirtisi falan değildir dimi bilgilendiirir misiniz doktora götürmedim çünkü yaşadığımız yerde sağlık imkanları çok kötü