Adtmoms Sevgili anneler merhabalar, meme ucu çıkık olmayıp bebeğini emzirme sorunu yaşayanlar nasıl aştınız? Silikon uç kullanıyorum bebeğim onunla emiyor ama meme ucum çok olmadığı için tam tutamıyor göğsümü. Nasıl br yol izlediniz? Önerileriniz var mı?
Damla29 Adtmoms kesinlikle onu bırakın ve wee babynın uc cıkarıcı ufak bi pompası var onu alıp çekin sonra memenizi verin agzınıxa
Fatma123456 Adtmoms 9 günlük bebeğimle bende aynı sorunu yaşıyorum canım silikon göğüs ucu biraz daha gucleninceye kadar en iyisi sanırım
Damla29 Adtmoms tabikide benimde dümdüzdü memem ve bu şekilde cıktı ucunu çektim hemen bebegin agzına verdim mememin hepsini kahverengi kısmı ve uç cıkardık bu şekilde suan 2. Bebeğimi emziriyorum oğlumu 6 ay emzirdim mama ile beraber devam etti meme mama şeklinde bende tecrübesiz dim mamayı bu yüzden verdik uc olmadıgı için bebek memeye alısamadı ve sütüm gelmedi haliyle
0hem7dem Bebeğimde doğuştan meme reddi vardı silikon uçla tutturabildim göğüs ucum olmadığı için. Ama çok uzun süre kullanımı onerilmiyor 5 gün sonra bırakma çalışmalarına başladım hemen. Önce uçla 5 dk Emzirip sonra ucu çıkarıyordum tutmazsa geri takiyordum. Göğüs ucumu çıkarmak için de şırınga yöntemi ama günde 3 4 defa yaptım bir de düzenli sağım ama en etkilisi bebek emdikce çıkıyor. Şimdi uçsuz veriyorum başta tutmakta zorlanıyor ama tutunca iyi çekiyor.
Adtmoms 0hem7dem ama hala meme ucum çıkmadığı için ben kullanıyorum ama şırınga ile de deneyeceğim. Ne zormuş bu emzirme ya😢 en kolay o gibi gelirdi halbuki bana 😢
0hem7dem Adtmoms aynen ben de bu konuda sorun yaşayacağımı hiç düşünmezdim meme ucumun olmadığını bile bilmiyordum. Zaman alıyor biraz benim de hala tam olarak çıkmış sayılmaz o yüzden ilk başta tutmakta zorlanıyor. Ama sürekli emzirme çıkarıyor gerçekten
Fatma123456 Adtmoms hiç ememesinden daha iyi bence iyi kötü idare ediyoruz bende çok istiyorum memeyi tutsun ama tutamıyor işte guclendikce emdikçe tutar dediler
Gamze_67 Benim kziimda 2 gün önce 8 aylık oldu doğar doğmaz göğüs ucum olmamasisina rağmen emzirdim ertesi gün göğsüm yara olup yanmaya başladı hastaneden cikinxa slikon üç aldık doktorun önerisiyle. O şekilde emzirdim sonrasında uç olmadığı için bebeğim alamadı bende slikon Ucla devam ettim 3 aylık olunca kızım gece uyku arasında ucu istemedi Ucla almadı uçsuz verdim emdi ertesi gün ilk emzirmemde uçsuz almadı 🤣 ucu taktım emmeye başlayınca hemen çıkardım ve kabul etti o gün bugündür emiyor ve göğüs ucum varda denilemez kızım emerken çıkıyor 🤣🤣 o kadarda pompayla sagarkn onun etkisiyle kabardı
Adtmoms Gamze_67 ayyy bende görür müyüm o günleri. Demekki bebeklere bırakıcaz bu işi ben biraz fazla stres yapıyorum sanırım ama sanki hep silikon uçla emecek gibi geliyor o beni korkutuyor
Adtmoms Damla29 ben sağıyorum da bol bol mama çok az kullanıyoruz diyebilirim daha yeni doğdu bebeğim sarılık olmaması için mama veriyoruz diyebilirim
Damla29 Adtmoms benimkinib de sarılıgı vardı sagdıgım sütten bile veremedin agzına soktgum halde biberonu emmiyordu uzadı sarılıgı bana öle geldi doktor cok fazla degil dedi ama eme eme gitti sarılık 22 günlük suan ama dediğim şeyi alın dua edeceksiniz bana cok işe yarıyor bana doktor söyledi ve biz memeye alısana kadar cok çektik oğlumda aç kalır korkusu ile mama devam ettik hep
Adtmoms Damla29 çok teşekkür ederim Damla hanım deneyeceğim. Mama az da olsa veriyorum sarılığın ilerlememesi için ama genelde ya sağıyorum ya da emziriyorum. İnşallah zamanla meme ucunu da tam kavrarsa tamamen anne sütüne geçeriz. Bütün annelerimiz bol bol sütle emzirir inşallah bebişlerini