tostosata 41 günlük bebeğim meme verdim emerken sinirlendi kızardı ter içinde kaldı bi yandan da emiyor ama sonra ağladı. Mama verdim biberon istiyor diye onda da öyle yaptı gazını çıkardım ama bugün kaka yapmadı ondan mı :(
saresmami tostosata karnindan zoru vardir canim büyük ihtimalle. Gazi vardir .. büyük tuvaletini de 7-10 güne kadae yapmamasi normal kabul ediliyor bebeklerde
Kar-tanesi tostosata hep emzir mamaya başkana sütün varsa ve biberon kullnamayın emmeyi reddedebilir. Gazı olan bebek öyle yapar sen hep emzir
saresmami tostosata yapsa bile yinede oluyor. Benim kiz da cok yapiyor nomalde. Tamam diyorum gazi yok cikardi hepsini. Sonra bi bakiyoeum karni yine sis yine ikinmaya caslisiyor kirmizi oluyor. Bazen emerken bile cok zirlaniyor gazdan dolayi kendisink arkaya dogru atip agliyor