Merhaba anneler, bebeğim 4.5 aylık 1 aydır diş sancısı çekiyoruz ama bugun ilk defa aşırı sıklaştı. Durmadan ağlıyor ve 5 saattir mama içmiyor 5 saattir aç 😞 çok denedim oynatarak vermeyi şarkı söyleyerek hikaye anlatarak yatırarak kucakta vs bi türlü 10 ml bile içmedi. Tetagil diş granüllü var onu kullanıyoruz ama bi işe yaramıyor aşırı huysuz ve mama içmiyor sürekli ağlıyor ne yapmalıyım mama uzun süredir içmediği için çok tedirginim