Eagil Ellerini icerde biraktirmiyo ve icerdeyse örtüyü yuzune cekiyo tepinmekten disari bırakınca da gogsu acikta kaliyo usuyo mu die endiseleniyorum elleri zaten buz gibi. Yorgan bana onu sarmiyo hissi veriyo hafif ya yukarda kaliyo battaniyeyle sarip yorgani uzerine cekiyorum onerileriniz nedir ortuyle ugrasmakran cocuk uyanio
HilalAksakal Eagil / 2 ay 8 günlük kızım kundak yapıyorum kendi sıcaklıpıyla uyuyor üzerine açtı sorunu yaşanıyoruz hiç
BBusraa Eagil nerede yaşıyorsunuz hava sıcaklığını bilemem tabii ama inçe bir battaniyeyle yatıyoruz gerçi benimki büyüdü hoş örtsem de açıyor anında😂
Melihaptt Eagil nerede yaşıyorsunuz bilmiyorum ama Kayseri de havalar soğudu yazın muslin örtüyordum daha sonra ince bi penye battaniyeye geçtik şuan kalın battaniye örtüyorum sürekli o açıyor üstünü ben örtüyorum geçen gün uyku tulumlarından buldum ama alayım mı almayım mı emin olamadım onda çok bunalacakmış gibi geliyor
Eagil NurR yorgani boyle bizimkiler gibi degil elyaf haphafif bisey battaniye daha cok sariyodur onuda öylesine yarim kapatıyorum
Ozteber Pinardefne bende nohut battaniye bide muslin örtüyle yarim kundak yapıyorum doktorum 24 dereceyi geçmesin ev demişti cok sicaksıcak iyi drgilmis
Pinardefne NurR cnm oda sıcaklıgı bilmiyorm ama uzun kollu zıbın üzerine ince pijamalarıyla yatıyo kızım 4aylık üşüdügünü sanmam
Mirayim Eagil uyku tulumuyla yatiriyorum bide hala usuyecek korkusuyla kollari disarda kalacak sekilde ustune pelus battaniye atiyorum 😂
Aydiles Eagil elbise şeklinde uyku tulumu giydiriyorum ben, gazlanınca bacaklar havaya kalkıyor tulum fermuarlı olduğundan üstünü açamıyor, eller dışarda henüz onlara çözüm bulamadım😁
deletedmom4842 Eagil Kalın battaniye örtüyorum ben üstünü açıyor genelde ama iki kat giydiriyorum Van’da oturduğum için soğuk oluyor haliyle göğsü üşür diye endişe ediyorsanız içerden bi mendil tarzı bir şey koyun yada sizde iki kat giydirebilirsiniz