Kızlar bebeğim 9aylık ama Ayak ucuna basıyor ve tek başına dik duramıyor emekleme yok yan dönmeyi yeni yeni yapıyor oda ben destekleyince Yani gelişimi geri mi gidiyor anlamadım huysuz bir bebek yatırınca hareket ettirmek isteyince ağlıyor bende yoramıyorum fazla adımlama yapamıyor zaten sizce normalmiii geciktik mi ?bu gidişle nasıl olur bilmiyorum