Sulee_ Ne yapmam lazım bunun için vitamin vs kullanılır mı 4 aylık bebeğim var uykumu alıyorum ama hep bir halsiz yorgunum gece olsa bebeğim uyusada bende yatsam uyusam diye saatleri sayıyorum resmen varmı benim gibi olan yada bana verebileceğiniz tavsiyeler
sevdanurrrrr Sulee_ saglık ocağına gidip kan tahlili verseniz iyi olur kan değerlerinize vitaminlerinize bakarlar 😇
Sulee_ Pasa27 gittiniz mi doktora hiç vitamin düşüklüğü yaşıyoruz sanırım yarın sabah ilk işim sağlık ocağına gidip kan vermek olucak
Demirac19 Sulee_ düzgün şekilde besleniyormusun yeterince su içiyor musun, emziriyorsan çok iyi beslenmen gerek ben folik asit almıştım emzirme döneminde, vitamin veya demir eksikliği olabilir doktora görünmekte fayda var
Sulee_ Demirac19 tabii süt olması için düzenli yiyorum su 3lt içiyorum ama vitaminlerimde düşüklük var sanırım hamilelikte kullanılan multivitamin emzirme döneminde de kullanilmali diyor ama bana kimse kullan dememisti ondan düşmüş olabilirmi
Demirac19 Sulee_ aslında emzirme döneminde multivitamin gerekmiyor düzenli beslenince, tiroid değerlerinize baktırın birde benim tiroid yavaş çalışıyor sürekli yorgunum
Sulee_ Demirac19 Baktırdım onada benimde tiroidlerimde sorun var üç ayda bir kan veriyorum ama normal çıktı değerlerim