Anne3456 Merhabalar oğlum 17,5 aylık oldu ancak bambaşka bir çocuk oldu sanki z öfke nöbetleri, sinirlenince elindeki eşyaları fırlatma bana vurma napacağımı şaşırdım. Neden böyle oldu anlayamadım resmen yıprandım , sabrımı sınıyor 🥲
Birceninannesi Anne3456 çok normal😊 dönem dönem vurma kırma ısırma eğiliminde olabiliyolar. Bizim duygularımız nasıl her zaman stabil değilse onlarında öyle. Çok hızlı bir değişim gelişim içindeler duygularını, tepkilerini keşfediyolar. Size ve çevredekilere zarar vermediği sürece tepki vermeyin. Ama size vurmaya çalışırsa buna izin veremeyeceğinizi anlatın müsade etmeyin.
Kubrardvan Anne3456 benim oğlumda 18 aylık vurma alışkanlığı sinir krizi herşey anlattığınız gibi 2 yaş sendromuna erken girenlerdeniz sanırım
Kaan01 Anne3456 2 yas sendromu erken geliyor bizimki de 16 aylik ve degisti cok gormemeye calisin sakinlesmesini bekleyin ve konusun onunla
Anne3456 Birceninannesi ben bebeğime şu ayına kadar o kadar sakin davrandım ki hatta babası tarafından eleştirildim sürekli her dediğini yapma diye. Ama şimdi diyorum emeklerimin karşılığı bu mu? Ben sakin kaldıkça bu çocuk sapıtıyor gibi🥲
Bebegmmm Anne3456 Biz 14 aylık oldukama istediği bir şeyi yapma hemen onu osaret edip çığlık atıyor. Yapmasan görmezden gelsen agliyo zorla yaptırmak derdinde şimdiden yandım bir tane de karnında var 🤭🤭🤭