Nurdanalkanozkan Kızlar da düşünen varsa satıyorum şu an piyasada 350 tl ben 140 tl ye satıyorum kutusu falan mevcut daha 1 ay oldum alalı hiçbir sıkıntısı yok
alisanindunyasi Nurdanalkanozkan satma sebebiniz nedir acaba bazi bebekler durmuyor sanirim siz ondan dolayi mi kullanamadiniz? Bir de satin almak istersek nasil alabiliriz? Ödeme , gönderim kargo vs?
Nurdanalkanozkan alisanindunyasi cnm bebeğim yatmayı sevmiyor o yüzden satıyorum ben hiçbir sorunu yok kargolayabilirim cnm karşı ödemeli düşünürsen
alisanindunyasi Nurdanalkanozkan ödemeyi nasıl yapabiliriz? Herhangi bir uygulamada ekli mi acaba oradan satin alayim? Kargo ptt ile gonderim yapabilir misiniz?
Nurdanalkanozkan alisanindunyasi cnm başka uygulama kullanmıyorum ptt ile kargolayabilirim karşı ödemeli kutusu falan duruyor zaten istersen