Zeytinyağını sürmeyin bence bana da sür dediler sürdüm ve orayı sürekli nemli tuttuğu için kabuklanma olmadı doktora neden böyle siye resim attığımda verdiğim kremden başka bişey sakın kullanma dedi zeytinyağı kullandığımı söylediğimde bana kızdı iyileşmesini geciktirdiğim için