kurbandan beri buzlukta bekleyen kemikler var. aslinda buzluga hic atmadan kaynatmak istiyordum ama bayramda yetiştiremedim. simdi çikarip kaynatip suyunu tekrar atmak da sacma geliyor buzu çözülüp tekrar buzlaniyor sonuçta faydasi olmayacakmiş gibi geliyor. nasil yapicam bi fikir verin bana siz nasil yapiyorsunuz