Altaycenk Bugun 4 gunuz hala ateşliyim 7 aylık bebegim var o da atlattı 2 gunde , sali gunu eşim işe başlayacak nasıl bebegime bakacagım 🙁, çok uyku yapiyor bebegim ikimize . Bu ara aşılı degilim .
Altaycenk Bsrumt55 ateşim 37 geçmiyor ama acayıp baş agrısı dayanılmayacak 🤕 baş donme bogaz , kulak , goz , bel her yerim agrıyor 🥺
Mamay Altaycenk o dayanılmaz baş ağrısı ben de tam 3 gün sürdü. Üzerimden kamyon geçmiş diye tabir edebilirim bütün kemiklerim ağrıyordu. bir gün iyi olduk bir gün kötü. Tam geçti dedik ertesi gün ağrılar başlıyordu. Eğri çayır ve ya beeo propolis alın. Sabah akşam 10 ar damla için. D vitamini takviye ve c vitamini takviye alın. Bol da meyve ilik suyu tüketin. Çok geçmiş olsun.
Ssevey Altaycenk Geçmiş olsun bizde yeni olduk ama teste gitmedik kızımda da dün başlayan öksürük ve bugün ses kısılması gibi birşey oldu sizin bebeğinizde nasıl belirti oldu
Altaycenk Ssevey ilk bebegimde hırıltı bogazınan sonradanda ateşi yukseldi 37 geçmedi , şuan burun tıkanıklıgı ve ses değişikliği , oksuruk devam ,
Arasasyaarya Altaycenk belim kopucak gibi agrıyor hafif öksürük boğaz agrısı nerdeyse 1 haftadır hapusurma ara sıra ıştahsızlık
Aysenur-Goktug Altaycenk Valla bende iki tane biontech aşısı var ona rağmen ateşim baş ağrım baş dönmesi mide bulantısı hepsi oldu karantinamiz iki gün önce bitti hala iylesmedim öksürükte var