Merhabalar benim oğlum 5.5 aylık uykuları çok hafif gündüz en fazla 30 dakika uyuyor memede kalırsa biraz uzuyor ama çok uyumuyor yenidoğan döneminde de öyleydi çok uyumazdı geceleri de bi tık iyi ama o da çok yeterli değil memeyle uyuyor zaten hep emmek istiyor o da beni yoruyor sizler nasıl yapıyorsunuz tabi her bebeğin farklıdır ama belki bana da bir fikir olur