Sevmmm nadir de olsa düşünce uyanırdı ve emzik olduğu sürece gece az beslenirdi. Gündüz mama sıkıntı bizde ben hala gece beslenmesini bırakmadık o yüzden. 3 Gün ağladı. Aç değilse her uyandığında su verdim sakinleştirdim geri yatırdım. En mantıklısı kökten bırakmak. Ama uykuya dalışlar çok geç olmaya başladı. İştahsızlık ve konuşma- diş yapı bozukluğu yapıyor dediler diye bıraktım. 9 ay 20 günlük