Merhaba kızlar dogum yapali 2 ay bir hafta oluyor ilk 50 gun zaten kanamm sürdü sonra tam bitti dedim tekrar kahve rengi akıntı oldu bir süre sonra tekrar bitti derken bugün yine başlamış ya normalmidir, doktora gidemiyorum bebeğime bakacak kimsem yok diye ne yapsam bilemedim