Mamay En erken gebelik testini ne zaman yaptınız? Reglden önce yapan var mı? Sonuç doğru muydu? 😀 🌸🌸🌸🌸
Neslihan-55 Mamay ilk reglden önce yaptım pozitif çıktı ama kana karıştı kimyasal gebelik oldu 1 ay sonra adetim gecikti 2 haftaya yakın sonra test yaptım pozitif geldi
VERA19 Mamay 21 kasım adet tarihimdi,erken gebelik testi yaptım 14 kasımda.Negatif çıktı😅 Adet olmam gereken gün 21 kasımda yaptığım test pozitifti ve hamileydim🥰 benim bir hafta önce yaptığım erken gebelik testi doğru sonuç vermedi yani 🤷🏻♀️
papatya011 Mamay ben yaptım evet ama yumurtladıgım günü biliyordum ovulasyon testi ile ve erken yumurtladım 6 gün önce çok çok silik bir çizgi çıktı kanda da 32 çıktı ama vaktinde yumurtlasam bunu adetimden 2 gün önce öğrenirdim cunku 4 gun erken yumurtladım
Neslihan-55 Mamay yok adet ağrısı gibiydi normalde olmam gereken adetimden 1 gün önce test yaptım pozitif çıktı doktora gittim çok çok küçük bir değerdi ama pozitifti kese oluşmamıştı 3 gün sonrada adet oldum kimyasal gebelik oldu
Mamay VERA19 prodoctor için kesin sonuç dedi bugün eczanedeki bayan. İlişkinin üzerinden 5 gün geçince sonuç veriyormuş. Ama sizin gibi tecrübesi olanlar da yok değil☺️
papatya011 Mamay 5 günde sonuç vermiyor canım kana karışmamış oluyor 5 günde cunku ben 8. Gün yaptım erken gebelik testi negatif çıktı 10. Gün kaset teste aşırı silik bir çizgi çıktı yani en az 10 gün diyebilirim
papatya011 Mamay rica ederim evet bekle 10 ya da 11 inci gün yap test canım İnşAllah rabbim gönlüne göre verir ♥️
Mamay Neslihan-55 ben de adet olucakmışım gibi kasıklarım bi tuhaf ama daha 7. Gün ve bu kadar erken ağrı olması tuhaf geldi bana.
Neslihan-55 Mamay hamile kalsan bile ilk 3 ay çok dikkat et ben 2 kere kanamam oldu adet ağrısı gibiydi ağrılarım