Ozlem2904 benimkimde göz Ke arşaeı hafif sarıydı bir kaç gün uykulu haldeydi bol bol emzirdim şimid iyi emmiyor güzelce bir memeye doymasa diğerinide veriyprum midesindeki gazı çıkarıyorum bizde sarılık testi yaptık sarıldığı yok dediler ama gözleri öyle demiyordu içime şüphe düştü çok şükür geçti çok dikakaet ediyorum belkide yfaş doğduğu için sarıydı.