Kızlar selam oğlum 5 bucuk aylık 10 gündür enfeksiyon ile uğraşıyoruz kanına bulasmıs cpr si yüksek ti enfeksiyon iğne kullanıyorduk 6 gündür şimdi şuruba döndük şurup içiyor 5 gğn önce 24 cıkmıştı cpr si bi nebze düşmüştü ama hala yüksek velhasıl kelam 2 gündür burunda öyle bir hırıltı varki anltamam bildiğinşz emerken uyurken hızlı nefes alıp verirken oğlum horluyor cok sert ve yüksek bi ses rahatsız ediyor ama bebeğimi rahatsız etmiyor sanırım emmesi uyuması iyi sadeve geceler sık sık uyanıyor doktora sordugumda geniz eti büyümesi dedi ve bi süre sonra kendiliğinden küçülür burnunu sürekli açık tut dedi. Basına helen varmı? Cok yorum okudum hepsi ameliyat vs demiş doktor pek üstüne düşmesi geçecek dedi ama bebem sanırım rahatsız oluyor napmam lazım