Ayseguler Kizlar dogum iznim bitmek uzere bu yuzden gogus pompasi alicam sizce manuelmi elektiriklimi almaliyim
MuhammedAmine Ayseguler evde kullanıp bırakıcaksanız elektrikli manuel çok yorucu ama bol sütlü iseniz sütünüz çabuk iniyorsa manuel de işinizi görür
Duruuuuuu Ayseguler ben elektrikli aldım güzel ama zamanla işlevi düşüyor sanki bu sefer elle sağmak zorunda kalıyorum manuel güzel süt çıkartıyor bana göre evde var bazen onu kullanıyorum
Zeynepreyyan Ayseguler bende Manuel var elektirikkiye o kadar para vermek gereksiz bence ha yorulmayım diyorsan elektrikli al Manuel biraz zaman alıyo ve elin yoruluyor yoksa işlev aynı
Ayseguler Zeynepreyyan emziriyormusunuz ayrica ve sagdiginiz suru verirken biberonmu kullaniyorsunuz biz hic biberon kullanmadik 3 aylikken ise basliycam biberona alisir beni emmeyi birakirmi
Duruuuuuu Ayseguler canım evde değilim gittiğim zaman markasına bakarım bu arada elektrikli lansinoh marka kullanıyorum ilklerde acayip iyi çekiyordu bir haftadır sinir oldum eski performansı yok benim kızım göğsümü emiyor ama sıkılıyor hemen ama söyle soyliyim benim sütüm yetmediğinden mama ve sağdıgım sütü veriyorum arada emziriyorım
Zeynepreyyan Ayseguler evet emziriyorum ben 3 gün sütüm gelmedi o yüzden aldırdım eşime sağdım var mı yok mu diye bide bebek o 3gün memeyi almadı bari sağıp vereyim diyr
Zeynepreyyan Ayseguler sağdıgım sütü 3aya kadar kasıla verdim sonra doydugu için buzlukta ki sütleri içmedi zamanı geçti döktüm bende kızım 4bcuk aylık biberon almıyor suan suyu da delikli bardak gibi basşıgı olan var ya onunla veriyorum benim kızım ne emzik ne biberon almadı
Zumra06 Manuel cok el yoruyor 3 dkda eliniz yoruluyo. Kesinlikle elektirikli alin ben bosuna almisim manueli ertesi hafta hemen elektrikli aldim. Medela mini cok guzel tekli. Manuelin 30dkda yorarak yaptigini 5 dkda yapiyo
Ayseguler Zeynepreyyan alistirma bardagi ilemi veriyorsunuz sagdiginiz sutu bende biberon degilde alistirma bardagi ile verryim diyorum genede cocuk doktorumuza danisicam