KızlAr Merabalar . 9 ay 9 günlük bebeğim var. Sol gözü sağ gözden çok çok küçük içiyle beraber (sadece göz kapağı değil.) muayeneye götürdük ama 1 yaşında gel dedi her gördükçe içim yanıyor sol göz görmüyor dendi. Göz farklılığı yaşayıp doktora giden var mı??