Esmanco Hanımlar Merhabalar, Bilgilerinize ihtiyacım var erken rezervasyon ile alınmış Ağustos 20 başlangıçlı bir tatil rezervasyonum var 3 gecelik bebeğim bu tarihlerde 3 aylık olacak tecrübeli annelere sorularım var denize sokabilirmiyim? Çeşme bölgesine gideceğiz rüZgarlı bir bölge sıkıntı yaşarmıyım? Özellikle önerilerinizi , dikkat et diyeceğiniz düşüncelerinizi benimle paylaşmanızı rica ederim
mavisinannesi17 Esmanco ben gittim antalyaya denize de soktum hatta baya kafasını falan denizin içine soktum çıkarttım hrıltısı vardı deniz suyu iyi gelir diye yaptım denizden çıkartır çıkartmaz hemen yıkayın ki tuz yakmasın ben sokup çıkarttım peşinden hemen yıkadım şapkası mutlaka olsun güneşe çıkartmamaya dikkat edin puset varsa pusetini götürün uyurken daha rahat oluyor şimdiden iyi tatiller ☺️🙏
Phtc Esmanco ben 2 aylıkken gittim Çeşme’ye , bayram tatilinde, çok şükür hasta olmadık ama biberonu sterilize edemediğim iiin doğru düzgün döndüğümüzde pamukçuk olmuştu, biberon kullanıyorsan tavsiyen biberon dezenfektanı alman, iyi tatiller
Esmanco mavisinannesi17 çok sağolun şapka aldım şimdiden bende denize sokmayı düşünüyorum Allah izin verirse pusetini götüreceğim evet başka özellikle yanına şunu al çok önemli diyeceğiniz x birşey varmıdır ? 3 aylıkta sorun olmaz diyorsunuz yani
mavisinannesi17 Esmanco yok olmuyot canım ben antalyaya gitmeden önce de bir hafta başka yerw gittim kaldım bi tek tatilde uyku düzenleri bozuluyor eğer biberon alıyorsa yada emzik onlar kurtarıcı olabilir benimki almıyor diye mecbur denize girip çıktım hemen duş alıp emzirdim süt sağıp biberonla verebilirsiniz ama mutlaka üç saati geçirmeyin ekşiyor süt sıcaktan ekstra olarak bi iki takım ince uzun kollu alabilirsinix bi tane fe hırka alın akşamları çıkıcaksanız serin olabilir