Ardenege38 Bebeğim 4 gündür igne batırırcasına aglıyor ugunacak gibi oluyor morarıyor nefesi gitti gidecek kolik bi bebek değildi sizce ne olmuş olabilir aranızda bu durumu yaşayan var mı
Gizoooo Ardenege38 canım kolik bu zamanlarda ortaya çıkıyor gazı olabilir. Bizde öyleydik eğer emziriyorsan bir süre süt ürünü tüketme 1 hafta gbi ağlamaları azalıyor mu bir bak mama kullanıyorsan keçi sütlü mama ver. Ben çareyi keçi sütlü mamada buldum.