Mrhaba anneler. Biraz fikir öneri yardımınıza hatta ihtiyacım var. Bebeğim 5 ay 10 günlük yaklaşık 1 haftadır asiri huysuz gece neredeyse saat başı uyanıyor. Artık geceleri o kadar ki emiyor resmen sütüm kalmıyor gündüzleri sıkıyorum pompaliyorum sut yok neredeyse. Arada ek gıda veriyorum yoğurt sebze püresi veriyorum da gündüzleri. Ama artık geceleri uyanması ac mi ondan mi diye düşünmeye başladım. Dün gece oturup ağladım resmen neyi yanlış yapıyorum bebeğine omu çok zor bi bebek yoksa ben mi kötü bi annelik yapıyorum diye sorgulamaya başladım kendimi. Bu arada öncesinde ki dönemde gündüzleri 4 uyku şeklinde 40 ar dakika yatardı akşam da 8 30 da en geç uyur 2 maximum 3 kere uyanır sütünü içer yatardı sabah 7 de de normal uyanırdık ama şimdi gece her uyanması çığlık ve ağlayarak. Kaynanam da nazar diyo. Göze geldi kizin diyor ne yapacam bilmiyorum 🤷♀️😥