Bizde 3 ay 22 günlüğüz baştan beri 5 dk emiyor ama kilosu vs iyiydi bu ay meme reddi yaşıyoruz doktora gittik dün bu ay meme reddi yapıyomuç çoğu bebek dedi kesinlikle inatlaşma dedi inatlaşırsan uzaklaşır memeden aç kalmaz acıkırsa zaten emer dedi bende az kilo almış vs diyince açlıktan ölmez korkma yetiyor emdiği dedi🥺