Herkese iyi aksamlar anneler kızım dogdugunda berı gaz problemi cektik nurse harveys kullandık 3 aya kadar. Sonra artık eskısı gıbı aglamadıgı ıcın gaz damlasını doktor kontrolunde azalttım sonra tamamen bıraktım. Yedıklerıme de önxekı gıbı dıkkat etmıyodm ama sankı yıne huysuzlastık bugun tam 4 aylık oldu. Oyun halısına bırakıyorum aglıyo ya da bagırıyor gıbı sesler cıkarıyo. Kucaga alınca susuyor acaba gaz mı Baska bısey mi sizce