Gc9098 Kızıma bi kaç parça yazlık kiyafet aldim 10 aylik 12 18 aldım malum hersey zamlı daha da fiyatlar ucmadan alıyım dedim ama yanlış yaptım bilemedim
Hep_mi_uykusuz Gc9098 Neden yanlis olsun ki ben bebegime hamileyken yazliklarini almistim elbiseler 10 tlye flaan simdi 30 40 tl oldu.3 aylikken 9 12 ay kazak zibin aldim aldigimda 6 liraydi zibinlar simdi 18 tl olmuş iyiki almisim diyorum.
Saziyersin Gc9098 benim oglum da 6 aylik yazin yaşına girecek nasipse yazdıklarını bir cogunu simdiden aldim hatta koton da montlar yuzde 50 idi seneye montunu ve iki çift bot aldim
Linamommmm Bence iyi yapmışsın ben mango indirimden kızımın 3 yaşına kadar olan montlarını almıştım şuan asla o ladar uyguna alamam. 200 TL falandı aldığımda. Herkes ne gerek var dedi ama şimdi iyiki almışım diyorum
Gc9098 Guligul gelişimi normal lcw dan aldım bi kaç bisey hani bedenleri uyumlu kızıma hatta bi kazağı var 6-9 hala oluyor kızım 10 aylik bu arada 😄
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Gc9098 kız benim oğlum 1 aylık ben yazlık aldım. 9-12 aldım hatta hepsini. 😂 yazlıkları tamam. Kızımda 28 aylık 24-36 ay yazlıkları tamam. 🥳
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Gc9098 Lvw tam kalıp hatta bu sezon saçmalamış bedenlerde büyük bile. Olur yaza. Mis gibi indirimden almışsın yazın iki kat olur o fiyatlar.
Gc9098 Beren-2020 lcw nin outlet bölümünden alıyorum çabuk büyüyor evlatlarimiz hem uygun hem güzel kaliteli de oluyor 10 tl ye tişörtler falan aldım
Sevgiguveen Gc9098 bende aldım canım yazlık kıyafeti sandaleti daha gecen seneden aldım . Hata yapmadınız alınöış her zaman alınmıştır kış sezon sonundada seneye giyceklerini alcam .
Banu_alper Gc9098 eylulde yasina girecek kizim kismetse bende 10 liraya tisort sort gorunce aldim hemen 1 yas aldim ama bende hata yapmisim bizimki biraz iri en az 1,5 yas almaliydim insallah olur ya tulumlar falan almistim olmazsa üzülürüm
Gc9098 Banu_alper inşallah olur bende üzüldüm şuan siz öyle diyince ilk çocuğunuzsa belki ikinciye olur üzülmeyin 😊
UraSsmom Gc9098 Yaza bi tık küçük gelebilir tam olsa da kısa süreli giyebilir. Ama yapısı tipi sıfatı nasıl ona da bağlı tabi, minyonsa olur. Ben 1 yaşta 18-24 alıyordum. Şimdi 21 aylık 24-36 ay alıyorum kışlıklarını. Hani kilolu da değil oğlum
Banu_alper Gc9098 maalesef ikinci ve kismetse sonuncu 😀 en kotu arkadaslarimin cocuklari olacak bu yaz bir dahaki yaz onlara veririm ama cok begenerek hevesle almistim ah benim tombik kizim
Annis-ogul Gc9098 küçük almışsın bnce cnm .bn 10 aylıkken oglum 2 yas kiysfetler almıştım.kaliplar cok dar oluyo ve büyüyor bebisler
Gc9098 FYY denerim artık olmazsa iade ederim 😄 bugün eşime dedim olmazsa iade ederiz edersin diyor erkekler pek sevmez ya öyle iade işlerini😄😄