Eylulada01 şimdi şöyle birşey var. Ekgıdayı verseniz bile tadımlık olacak allah korusun bide aynı anda hem evden uzaklaşıcaksınız hem ek gıda meme reddi olabilir süt varken bence gerek yok en azından bi 5 5 buçuğu bekleyin süreçte evde olmamanıza alışsın sonra da hafif hafif tadıma başlarsınız