Kızlar merhaba, 52 günlük bebeğim var sürekli emmek istiyor bazen kusuyor sonra gene emmek istiyor ya da hıçkırık tutuyor ama emmekten asla vazgeçmiyor. Ve kakası hep ishal kıvamında cıpcıvık oluyor çok emmesinden olur mu ki? Göbeği kocaman oldu. Her yerde “Bebek emmek isterse emzirin” diye okuyorum ama şimdiden 5.100kg olmuş( henüz doktorda tartılmadık ama ev tartısında beraber ve yalnız tartılıp tahmini ölçtüm) bu kg anormal mi sizce ya da emmek istemesi. Bir de pişik olduk genital bölgesi sanki böyle yanmışta su toplamış gibi bir görüntüde, mustela kullanıyorum doğduğundan beri 2 gündür de bepantolle değişikli mustela kullanıyorum ama çok aşırı bir iyileşme yok önerdiğiniz başka bir yöntem varsa çok mutlu olurum. Bir de uyku için kucağa alıştırmamama rağmen sadece kucakta uyumak istiyor başka bir yere yatırınca ya ağlıyor ya da hemen uyanıyor, pişikten mi acaba diye düşündüm ama eminde olamıyorum yaşayanlar varsa yazabilirse sevinirim.