thesmanur05 Bebeğim 17 günlük ve sütüm az olduğundan dolayı mama takviyesi yapıyoruz günlük 8 kere mama veriyoruz ama sonradan sütüm artarsa memeye geçiş yapabilir miyiz? Yoksa artık geçiş yapma şansımız kalmadı mı?
Birkedilianne thesmanur05 benimde sütüm az canım mama veriyorum süt olsa oğlum emmek istiyor meme reddi olmadı mama vermeden önce gelsede gelmesede hep emzir sonra mama ver reddetmez o şekilde
twofruits thesmanur05 öncesinde mutlaka emzirin 60 cc fazla gibi daha midesi çok küçük sarılık geçirdiğimiz için doktor mama takviyesi yapın dedi emzirdikten sonra içerse 30 cc verin demişti günde bir iki defa verdim onu da emdikçe sütünüzün artma ihtimali çok yüksek beslenmenize dikkat edin ve bol su tüketin emzirdikçe artar inşallah sütünüz
thesmanur05 ttugceymenn Kilo alımı az oldugu için ve sarılıgımız var o yzden 2saatte bir uyandır 60cc yani 2 ölçek mama ver dedi doktorumuz