Beratberen34 Bebeğimin kafasına konak için yağ yapıcaktım Zeytinyağı kalmamış bebe yağı ile yaptım 3 defa köpüklememe ve taramama rağmen saçı arınmamış gibi geldi tam da uyudu kaldırıp yıkayamam da yani bit falan olur mu kızlar napmam lazım