momandad_16 Ben de senin gibi düşünüyorum. Muzsa muz tadını alsın patatesse patatesin tadını alsın istiyorum patatesi tadlandırarak yedirmek istemiyorum yoksa sürekli bir şeylerin içine tadlandırıncı eklemem gerekiyor tadsız şeyleri de zorlamadan yedirmeye çalışıyorum. Aşırı öğürüyordu öğürmekten gözleri yaşarıyordu. Ben de zorlamadan yedirmeye çalışıyorum daha blenderdan geçiriyorum koyuysa açıyorum havuçla patatesi çorba yapıyorum vs. Ama tadlandırmayı hiç düşünmüyorum