Sibell777 https://go.4vio.com/4b244ef Kizlar dün bebeğimin bacak ve koluna eltim bilmeden Kaynar çay döktü bu hale geldi doktora götürdük ama bayağı kotu ya yani geçer mi yanık izi ve ateş yapar mı böyle bebek yaniklari duruyor duruyor atesleniyor anlamadım
BirAlparslanAnnesi Sibell777 oyy yavrum benim bisn önce iyileş inşallah Allahım şifa versin.. eltiniz şimdi nasıl vicdan azabı çekiyordur😐
Sibell777 __asyanil Surmeden duramıyorum ki canım çok canı yanıyor konusamiyorda sadece bacağını sallıyor ağlıyor bende acidigibi almıyorum ağrı kesicili krem verdi biraz sürüyorum rahatluyor çok üzgünüm çok
Sibell777 BirAlparslanAnnesi valla canım dün akşam döküldü doktora götürdük o kdar bugün ne aradı ne sordu o biraz üzdü beni ama olsun evlat benim evladım biz yanındayız tabide o kdar içim gitti o kdar canım yanıyor ki anlatamam
__asyanil Sibell777 vallah benim bile canım yandı bebeğim inş iyileşir ya arada kuru tut ama acık kalsın üşütmesin ama ayy Allah acil şifalar versin inş acısını hissettirmez rabbim 🤲🏻
Yengecanne_ Sibell777 anestol diye anestezi kremi var uyuşturuyor hastanede de ilk bunu sürüyorlar onu alın mutlaka üzerine de silverdin sürün ve mutlaka fito krem.Yanıklarda bu üçünü kullanın Allah’ın izni ile 5-6 güne hafifler
Sibell777 Edalikuzusu Krem verdi canım birde calpol açık birakiyoruz ama işin ilginci atesleniyor neden anlamadim
Yelda35 Sibell777 canım varsa kantaron yağı kullan veya kudret yağı birde aleora Vera sıvısı sürebilirsin
Mysunshines17 Sibell777 Çok geçmiş olsun kolaylıkla atlatin inşallah şu bir kaç günü..Biraz derin yanmış gibi üzgünüm ama iz kalır doktor ne dedi kaçınci derece yanık ,ona göre iyileşme süresi var çünkü
Sibell777 Mysunshines17 Canim 2. Derece ya cani yanmasinda iyilessinde geç iyileşsin ama canı yanmasın derdinde anlayamıyor görseniz bacağını sallıyor ağlıyor demekki cani yaniyor Rabbim hiç bir annenin evladına yaşatmasın
BirAlparslanAnnesi Sibell777 ciddimisin🙄 neyse bişi demiyim o zaman bian evvel iyileşir inşallah canım
Svly1212 Sibell777 nası ya Allahim korusun ben olsam evimde kalın bakayım diye ağlardım nerdeyse çok çok geçmiş olsun çok korkarım böyle sıcak şeylerden Rabbim yardımcınız olsun çok üzüldüm gerçekten insallah tez vakitte iyileşir 😣😣
Onurcan21 Sibell777 valla o eltinin saçını başını yolarım hem de arayıp sormuyor belki bilerek bile dökmüştür günahı boynuna
Alya3361 Sibell777 eltiniz mi arayıp sormadı🤦🏼♀️Çok geçmiş olsun yavrum benim allahım acısını hissettirmesin🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Elaaras Allahı ım hayırlı şifa versin çok üzüldüm. Şimdi eliniz ne vijdan azabı çekmiştir kaza olsa da
Elizgenc58 Sibell777 üZeri açık üşüyor olabilir ondan yada ağladığından ateşi çıkar emiyorsa emzirin uyusun uyursa farketmez en azından
Sibell777 Oglumunannesiyim Allahim razı olsun sizden sizin bebeğiniz sağlıklı olsun inşallah dualarınız yeter 🙏