Sibelakyz bizimde öyle olmuştu canım aldığı sıvı azalıyor biraz daha katı almaya salıyor ya ondan heralde bir ay sonra yine arttı çişide. Önceden bezleri sepet gibi olurdu ende başta bi panik yapmıştım ama bi sıkıntısı yokmuş. Çişinin rengine bak koyulasirsa yeterli sıvı alamıyor demektir. Aylık doktor kontrolunuzde doktorunuza danışırsınız