Ummahaaan Merhaba kızlar, bebeğim sabah yeşil yumuşak kaka yaptı demir ilacı vs kullanmıyoruz sadece d vitamini alıyoruz ve sadece mamayla besleniyor başına gelen yada bu konuyla ilgili bilgisi olan var mı ? 😥
Nur76 Ummahaaan normal canim benim benelde 3 aylik bazen ara ara yeşil yapiyor bence yediklerimizle alakali olabilir
Ummahaaan Nur76 mama alıyor canım üşütmüştr diyolar ama yine de öyle diyip geçmek istemiyorum kaka testi yapılacak doktor besin alerjisi olabilir dedi
Ummahaaan Asil7878 beni emmiyor Mama kullanıyoruz ama içinde inek sütü olduğu için Sut alerjisi olabilir doktora gittik kaka testi istedi inşallah önemli bir şey çıkmaz