Es1345- ben de doğum iznim bitmeden 1 hafta önce alıştırmaya başladım. Şu şekilde tutturabildim: Öncelikle 4 aylık bebeğime biberonun ne olduğunu ve ne işe yaradığını güzelce anlattım. Biberonun ucunu çıkardım emziği gibi onunla da oynamasına, emmesine, ne olduğunu tanımasına izin verdim. Sonra sütümü birkaç kez gözünün önünde sağdım. Yaklaşık bir haftanın sonunda bir anda emziği gibi emiverdi. Biberonu süt ya da mama artık neyle olursa dolu deneyin ki ondan bi tat geleceğini bilsin ama önce o şeyi bebeğinize tanıtmalısınız bence. Bir de ben lansinoh ve avent denedim lansinohu tuttu önce. Tabi bu benim deneyimim her bebekte aynı sonucu vermeyebilir bu da bir süreç sabırlı olmak lazım.